Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΤΙ

Ούτε συντριβή, ούτε αγάπη
μόνο πόθο και λαγνεία έδειξες για μένα
με τον τρόπο που έκανες έρωτα.
Πρόβαλε ξανά η γνώριμη ορμή σου,
ένας κατακλυσμός ακολασίας
που σε παρέσυρε και σε αφιόνιζε.
Με ξεζούμισες από πόθο για το σώμα μου,
και ήταν ένα είδος αποθέωσης
που γενναιόδωρα μου χάρισες.
Ούτε αγάπη, ούτε αφοσίωση περίμενα από σένα,
γι’ αυτό όταν μετά από ώρα
σηκώθηκα από το κρεβάτι για να ντυθώ,
καθώς παρέμενες ξαπλωμένος
παγερά με έβλεπες,
τώρα με κριτικό μάτι για τις ατέλειες
στο γυμνό σώμα μου.
Η αποθέωση που μου χάρισες είχε ήδη τελειώσει.   

( "ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ" ΕΚΔ. ΣΑΙΞΠΗΡΙΚΟΝ )

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η αποθεωση που μου χαρισες
ειχε ηδη τελειωσει......
σαν μουσικη τη νυχτα
μακρινη που σβυνει......
ισως να ζηλευε ο Καβαφης και αυτο σας το διαμαντι!

Alexandra Bakonika είπε...

Εκλεκτέ μου Ανώνυμε σ' ευχαριστώ θερμά!!